fredag 6 mars 2009

Hinner jag se något av let's dance?

Fredag kväll och det är Barbie på tvn igen... Jag gillar inte Barbiefilmer men det gör min krångel... I dag har jag varit på Måbättre mässan i Örebro. Det var trevligt förutom att jag glömde min påse med två bra pennor, tandborste, tvättmedelsprov och lite annat i pappersformat. Jag fick åtminstonde med mig kassen med Fredrik Paulins grejor som jag betalt för. Spännande att träffa mammas idol=) Han var trevlig, fast liten...

Busen stannade hos mormor så det är därför Barbie snurrar i dvdn igen. Men han ska hämtas i morgon bitti när mannen och svågern ska in till jobbet och göra iordning den nya lastbilen de ska ha. De ska installera alla inredningsdetaljer som vi varit och shoppat i kväll...Filt och kuddar (med tvivelaktigt motiv) och mattor. Det ska vara rent och fint i lastbilen så att man kan köra utan skor, å jag som undrade varför alla hans strumpor blev slitna under? Kanske beror på att han hittils kört 1000 mil i år i strumplästen???

1 kommentar:

  1. god morgon på dig!
    Nu saknar jag makens lastbil....det är sååå mysigt att åka lastbil!
    Kram

    SvaraRadera