lördag 21 mars 2009

hjälp!

Nu när jag fixat och trixat med att flytta runt alla tv-apparater i huset så kvarstår problemet...jag kan fortfarande inte se hela bilden...vad har jag gjort för fel? Det finns väl inte tv-apparater som inte visar hela bildern fortfarande i handeln? Det blir till att ringa diverse supporter för att ta reda på varför...å ja jag har ändrat på bildzoomen till alla slags visningssorter...har boxer nått mot kumlingar kanske? ska nog börja med deras support kanske?
Fast inte nu för nu väntas frukost och sen 1,5 timme innebandy i hardemo =) Jag ska inviga min nya klubba och det känns bra. Tv problemen får bli en senare fråga... Om det är sol när jag kommer hem så vill jag hellre städa och fixa i trädgården. På tisdag går första svängen till tippen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar