söndag 15 mars 2009

I morgon är det måndag=)

Läxorna är klara =)
Nu behöver jag inte bry mig förrens i morgon bitti och bäst av allt är att jag nu läst klart allt till den här kursen och det är bara att försöka få ur oss en skriftlig uppgift sen är denna tråkkurs slut :) Sen ska vi ut och gratisjobba...okey jag vet att det ingår i utbildningen men jag får inte lära mig det jag vill och inte läsa vad jag vill så jag gillar det inte! Men jag ska ju tack och lov vara på en av mina favoritställen, Cerise =) Har bara inte fattat varför man ska läsa och skriva så himla mycket samtidigt? När ska jag få möjlighet att diskutera det jag vill lära mig med min handledare? VFU suger...

Ser fram emot morgondagen som är MÅNDAG=)
Färga håret (om jag hinner), skola, köpa en innebandyklubba njuta av vårsolen (det ska väl bli sol?). Tror att morgondagen blir en härlig dag!

1 kommentar:

  1. Jo men visst skulle det väl bli fint väder i morron ! Hoppas det i alla fall för jag är ledig =)

    SvaraRadera