söndag 22 mars 2009

kommer den?

Sitter här och väntar på att inspirationen till att städa ska komma...jag har varit på fotboll och varit ute och gått en sväng och orken finns inte här just nu. Tänkte jag skulle kunna sova bra i natt när alla orosmoment är utredda för stunden och läxorna går utmärkt men inte... först fick jag ett trevligt samtal från mina härliga kurskompisar. De hade fest...om det inte varit för alla om och men så hade jag åkt dit och våldgästat men det är inte helt okomplicerat när jag ska bort så jag tog min trötta kropp och gick och la mig...för att stirra i taket. När jag äntligen somnade så kom krångel. När klockan var fyra gav jag upp och gick till hennes säng och la mig. Känner mig lite trött just nu men vem vet det kanske går över. Man måste tro på sin egen vilja och förmåga så orken kan komma tillbaka :)

2 kommentarer:

  1. Här är all ork oxå som bortblåst. Det fina vårväder vi hade igår är idag bytt mot tråkigt snöoväder =(
    Ha en bra söndag !!

    SvaraRadera
  2. Säg till när du hittat din inpiration. Möjligt min kan ha gömt sig tillsammans med dig.
    Men du, man får ta det lugnt vissa dagar. Och idag kanske är en sån dag för dig.

    SvaraRadera