torsdag 12 mars 2009

nu finns jag i stockholm istället för i stillahavet

Nu är jag klar =)
Känner mig nöjd att jag klarade det under tidspress och textern blev inte så tokig den heller.

Jag har fått hjälp att ställa in klockan av Whatthefuckdotcom. TACK! Jag har haft stillahavstid...nu blev det lite bättre=) Får tacka Monica som hjälpte till också. TACK!

Tänkte lära mig mms-blogga också men alla instruktioner står på engelska så det får bli nån dag när min hjärna inte går på kvartsfart...kanske är enklare att fråga finnpajsarn förresten hon är fin på det =)

2 kommentarer:

  1. Inte bara fin, proffs numera :-D
    I teach you.

    SvaraRadera
  2. ...och när du har lärt dig mobilblogga så kan du gärna få lära mig. Har gjort några försök men det är ju lögn i h*****e
    Ha en skön fredag

    SvaraRadera