fredag 6 mars 2009

oups

Tänkte inte på att jag skulle gå endel i dag...jag har typ träningsvärk...
Inte värre än att man överlever men lite stel är jag allt.
Nu är det snart avresa mot dagis, fritids och universitetet. Lektion 8.15 inne i Örebro betyder att vi måste åka en timma innan för att hinna. Men jag ska bara packa väskan till mig. Det som brukar vara värst är att få upp krångel och få på henne kläder...värre än att få en tonåring ut ur badrummet eller nåt. Hon gillar verkligen inte mornar...Hoppas hennes älsklingsklänning har torkat för då kan det gå lite smidigare...
I dag efter lektionen kommer min vän och lillkillen och hämtar mig för vi ska på mässan. Må bättre heter den visst och trevligt ska det bli=) Mamma hämtar ungarna så dem behöver jag inte oroa mig för heller.

Ha en trevlig dag för det ska jag ha =o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar