måndag 6 april 2009

Första dagen på ett påsklov

Morron igen. Krångel har sovit brevid, vid sidan av och på mig...jag är trött. Glömde visst skriva hur det gick på fotbollen i går. En förlust, två jämna och en vinst:) Bra statestik för stene. Busen gjorde inte direkt någon jätteinsatts för laget men han var där, han var med och han träffade bollen åt rätt håll. Jag är en nöjd mamma ;) Framförallt är jag jätteglad så länge han får vara med med tanke på att han har det ganska svårt motoriskt så han är inte riktigt på samma nivå som resterande lag.
På tal om Tradera (som jag har tycke till) så var auktionen i går inte till mig utan till mamma. Två delar till hennes servis som behövde ersättas efter att de åkt i golvet i vintras. Såg nu att jag kommit upp i 100 positiva omdömen och fått en röd stjärna:) Själv shoppar jag ju mest kläder...

1 kommentar: