lördag 25 april 2009

Ops!

Ligger nu här i sängen med datorn och slöar. Jag kom hem klockan kvart över ett i natt och sov bara en stund mellan Lindesberg och Örebro. Men jag ville ju inte missa innebandyn så jag åkte till Hardemo i morse...behöver jag säga att jag ligger ganska skönt här? Tiden hann liksom ikapp mig... Har annars hunnit göra ett mål på innebandyn (det var ett självmål...), skurit mig i fingret så det gick åt några plåster, brännt mig i solen så att halsbandets ring syns mitt i allt det röda å så avslutade jag dagen med att bränna oxfilén på grillen. Nepp det var inte min dag i dag! Tur jag köper kött direkt från en bonde så att oxfilén och köttfärsen har samma pris. Men klantigt är det...jag skulle ju bara gå in och göra sås...
Vi hann åtminstonde tillbringa eftermiddagen hos en kompis:) Tur att jag lyckades med nåt i dag...men solen skiner och i morgon får jag en ny chans att lyckas =)

1 kommentar:

  1. Hahaha, ja får hoppas att vädret håller i sig o att du får en toppensöndag =)

    SvaraRadera