måndag 27 april 2009

VARNING FÖR ÄCKELINLÄGG!

Satt lite för länge vid datorn i går kväll, men jag tänkte att jag får ju sova gott sen tänkte jag... Oj så fel jag hade...
En Krångel som vaknade efter en timma och gnällde om ont överallt. Tog en stund att få henne lugn och sen hon blev lovad att sova hos mig så lugnade hon sig. Jag klämde ner mig ytterst i min säng och lyckades somna om för att en timma senare vakna av någon som skriker MAMMA. Tro mig MAGSJUKA ÄR ALDRIG VACKERT! Vet inte om det var magsjuka än men spyer var det. Jag är glad att jag städade hallen i går så det inte fanns några skor på golvet för halva trappen upp till Busens rum och halva hallgolvet var fullt...det gick åt två toarullar med papper för att torka upp detta...Äckligt, äckligt, äckligt...
Nu ligger han nerbäddad framför tvn i sitt rum med hinken nedanför i fall att det kommer mer...

Förutom att det är synd om honom så missar jag en dag på vfu:n som måste tas igen nästa vecka. Men det är smällar man får ta. Nu ska jag fokusera på att inte bli smittad (Ullared på torsdag) och skriva klart arbetet i dag så att jag kan få nått bra ur detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar