torsdag 21 maj 2009

=)

De gav tack och lov upp efter ca 20 minuter och valde att sova inne. Mamma Ann-Sofie är nöjd=)
I dag har jag varit på IKEA med M-L och tittat på köksbord och golv men jag kom inte hem med något av det utan kom hem med en ny golvmopp (jag har nytorkade golv nu) och lite annat smått och gott. Jag har kånkat ut alla möbler utom bordet ur matrummet nu och allt porslin är nedpackat. Det känns bra att vara igång=) Fast i morgon måste jag plugga först innan jag överhuvudtaget tittar ditåt...Å efter en veckas slöhet ska jag ta mig en joggingrunda också tänkte jag.

1 kommentar:

  1. Så härligt att få lite omgjort =) Jag var hos svägerskan häromdagen o hon var i full gång med att dra ner gamla tapeter, man blir lite sugen på att med göra nå't själv då !!
    Det behövs lite förnyelse emellanåt !

    SvaraRadera