söndag 17 maj 2009

det kallas visst söndag kväll...

Känner mig en aning seg (läs helt slut) så jag tog med mig datorn till sängen istället för att försöka hålla mig vaken. Det blev förresten förlust mot Pålsboda med 4-2. Illa, illa men på onsdag är det hemmamatch mot skyllberg och då är lagets bästa spelare hemma igen=) Då kanske vi kan peta in nåt mer mål.

Har börjat så smått med min kommande renovering av matrummet. Plockade ur köpmansdisken och konkade ut överdelen på altanen. Den ska senare kapas av, målas vit och hängas på altanväggen...tror jag... Underdelen fick nya handtag från krångels värdelösa byrå som åkte ut så nu har hon underdelen som byrå istället. Jag hann även riva ner den hemska bården som jag älskat i många år men nu tröttnat tokmycket på. Blä! Nu ska det bli vitt och frächt, inget mer tantutseende på mina väggar tack! Men de ärvda burkarna gillar jag men de kommer inte att passa in...de får nog flytta ut i köket där de förhoppningsvis får plats...

Har en lång dag på universitetet i morgon att se fram emot...jag åker in direkt när jag lämnat krångel för att jag måste hinna läsa och här hemma får jag ingen läsro. Det finns så himla mycket som behöver göras...sen är det två föreläsningar var av en är på engelska i morgon. Sen är det ju måndag så fotbollsträning ska ju hinnas med också. Det är lite mycket nu! Men snart är det sommarlov så jag klagar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar