lördag 30 maj 2009

I morgon blir det bättre...

Lång dag med tokförlust 18-3, missade kalastiden med två timmar:(, krångel fick stanna kvar och leka ändå. Stress, stress och stress. Men dagen slutade bra med middag för mamma, morbror, svärföräldrar och familjen. Grillat, färskpotatis och annat gott=) Nu kollar jag av mina favoritbloggar medans det är speedway på tvn. Heja Lindgren! Fast han krachade så det sket sig...vi får heja på Lindbäck och Jonsson.

I morgon ska jag och Krångel åka till Marieberg med en vän. Sen tänker jag bara njuta av det underbara vädret=)

2 kommentarer:

  1. Kul med lite shopping =)
    Hoppas det fina vädret fortsätter !!
    Kram på dig =)

    SvaraRadera
  2. Ser ut att bli lika fint väder idag!
    Ha en trevlig dag!

    Förresten, lampan såg jag i ögonvrån när vi gick förbi på Ikea. Den har varit "en nagel i ögat" länge då jag inte kunna bestämt mig om jag vill ha den eller inte. Nu är den här iallafall..

    SvaraRadera