fredag 15 maj 2009

Jag kunde!

Har landat i soffan för att äta lite på väg till universitetet. Det blev Willys, Lithells och Lidl innan jag kom hem efter vad som kändes som en lång shoppingrunda...fast inte en sån shoppingrunda som man blir glad av utan en sån där nödvändig sak. Man måste ha mat ju!

Är nöjd med gårdagskvällen. Jag och Carro kämpade oss igenom hela loppet och mitt mål på 35 minuter slogs med råge. Klockan var på 31.40 när jag passerade mållinjen efter fem kilometer. Jag är nöjd och glad =) Tänk att jag kunde. Nu gav det blodad tand så det blir blodomloppet den 20 augusti också tänkte jag. Är det nån som vill med? Vi behöver vara fem för att få en fikakasse;)

8 kommentarer:

  1. Bra jobbat av dig. ha en skön fredagkväll, det ska jag ha.

    SvaraRadera
  2. Fika, sa du fika?! Det är nästan så jag kan tänka mig vara med, men bara nästan. ;-)
    Grattis till fint resultat!

    SvaraRadera
  3. Säger också tack för igår! Och ja.. klart jag hänger på i augusti =)
    Glöm allt jag sa igår, som första "riktiga" lopp passar nog 5 km bäst!

    SvaraRadera
  4. Det var ingen dålig tid, så duktig du är !!
    Trevlig kväll på dig =)

    SvaraRadera
  5. Hur långt är det? Vi va bra igår, heja oss!!!

    SvaraRadera
  6. Jag säger som Finnpajsaren, fika är inte helt fel som belöning...Jag kanske vill vara med! Jag skippar innebandyn imorgon ska skjutsa iväg barnen för en barnfri helg. Du ska inte med till Vretstorp på onsdag?

    SvaraRadera
  7. Nä nu ändrade jag mig, jag ska spela innebandy imorgon. Kommer du?

    SvaraRadera
  8. Åååh, Lithells goda kokkorv!

    SvaraRadera