fredag 8 maj 2009

Jag vill inte ha glasögon

Är allmänt trött just nu så jag gick å la mig nu. Ungarna sover och mannen är och jobbar. Till å med katten gick å la sig. Insåg i kväll att linserna jag beställt inte hann komma innan helgen...oups...jag tog de sista i morse... jag la de jag hade i dag i koksaltlösning så morgondagen är räddad. Jag måste nog kolla alla sminkväskor och sånt i fall att jag kan ha några där...jag hatar verkligen mina glasögon. De sitter liksom inte still utan är snea och vinda och åker ner hela tiden. Undrar när jag skulle till universitetet på måndag? Hoppas det var efter det att postköraren har kommit...Det värsta är att det är så typiskt mig! Ibland blir man lite trött på sig själv...

1 kommentar:

  1. Jag gillar inte heller att använda mina glasögon. Jag använder månadslinser o de håller betydligt längre än en månad...... tro mig =)
    Hoppas det löser sig !!

    SvaraRadera