tisdag 5 maj 2009

livet är härligt i bland...eller?

Hinner inte slå på datorn förrens jag är alldeles för trött...men jag har minskat diskberget till en liten liten hög. Det får duga tills i morgon. Då får jag slutgöra...
Men i morgon är det pluggdag men det står lite annat på shemat också. Utvecklingssamtal om krångel å så måste jag förbi cykelaffären med busens nya cykel...stödet satt inte riktigt fast så han skulle fixa det...han lossade lite på växlarna för att komma åt...dumt beslut...nu är han skitarg för att växlarna inte funkar som de ska... Han blev ännu argare när jag tvingade honom att sluta skruva och gå in. Men nu efter långa och många diskussioner är vi helt överrens att han INTE får skruva på nya cykeln om det inte är någon vuxen med och i morgon bitti får han åka bil så fixar jag att cykeln blir lagad och kör den sedan till fritids så han kan cykla hem. Låt oss hoppas att den nu håller för alltid=)

3 kommentarer:

  1. Med tanke på "Busens" förkärlek för att skruva på fungerande saker så är jag övertygad om att han kommer växa upp till en riktig karl.

    SvaraRadera
  2. Stackarn,han försökte ju i alla fall =)

    Hahaha,knepet jag hade att få Theo att gå o klippa sig var att säga att snart är håret så långt att du måste ha tofsar! Sen var det inga problem ;)

    SvaraRadera
  3. Oj.. Stackarn! Ser framför mig hur han ville så väl och så blev det så fel! =(
    Hoppas allt gick bra och han fick cykla hem idag!

    Jag missade dig, annars skulle jag givetvis ha hälsat! Vi började med lång dag direkt, till 15, imorgon går jag 10-17!

    SvaraRadera