söndag 3 maj 2009

Så gör jag en söndagsmorgon innan sju...

Nu sitter jag här vid datorn och inser att alla ursäkter för att skjuta upp läxorna inte funkar längre...I morgon måste arbetet lämnas in och jag är inte klar:( Det är bara att ta tag i problemet och fixa det.

I går kväll gjorde jag det förresten...köpte en ny mobil=) Min vanliga har fungerat super men den börjar så smått gå sönder och mitt abonemang har gått ut så jag surfade lite om den jag ville ha...nu är den beställd=) Hoppas det går fort. Med förlängd bindningstid så kostade den 500 i stället för 5000 och jag har ändå inte tänkt byta ut Telia som är det enda som funkar överallt i skog och mark. Utom i Hardemos gymnastiksal då förståss...men där funkar det bara att ha trevligt så där behöver man inte ringa eller hur =) ?

1 kommentar:

  1. Hoppas du fick in skolarbetet i tid och att du blir nöjd med din nya telefon. Vad kul att du ville kika in på min blogg, blev jätteglad. jag länkar dig om det är okej.och lägger till mig som följare hos dig. Ha en bra dag och kram

    SvaraRadera