söndag 31 maj 2009

slut på den här veckan

Njuter av att det fortfarande är så himla skönt på altanen=) Det är bara jag och humlorna som hittar in men inte ut som är här. I dag har jag tagit det rätt lugnt. Busen åkte till kompisen och jag, Krångel och min vän åkte till Marieberg. Hon hade lämnat Lillkillen hemma så det var "bara" en snart femårig liten Kringelikrångel att hålla reda på. Det blev inget till mig eftersom jag inte hittar sånna skor som jag vill ha... Men båda barnen fick skor å så handlade Krångel en hel del till... Jag tyckte hon skulle välja en turkos sommarklänning, det tyckte inte hon...det blev en fluffig sak med rosor på...helt enligt hennes smak.

Hon passade sedan på att leka hos granntjejen så jag fick en rätt lugn och skön morsdag. Vi firade i går kväll och det var ganska skönt att ha det gjort.

Nu ska jag ladda för morgondagen som innebär en tur till universitetet för att skriva examination.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt när vi mammor inte har någonting att säga till om i valet av kläder!Det kan ju i värsta fall bli väldigt skumma kobinationer...jag hamnar stundtals i väldigt intressanta förhandlingar med min kära 7-åring ;)

    SvaraRadera