tisdag 19 maj 2009

trist tisdag

En helt vanlig tisdagsmorgon...jösses vilket trist liv man har ibland. Avhandlingen är trist fortfarande och jag har 25 sidor kvar som måste läsas noggrant eftersom vi ska redovisa den delen inför gruppen i morgon. Avslutandet av utvecklingssamtalet...visst låter det kul? Jätteintressant egentligen men avhandlingar är så urbota tråkiga...stackars Busens mentor...vi ska på utvecklingssamtal med henne i dag och hon kan bli något observerad av mig...den stora frågan är: Hur kommer hon att avsluta samtalet? Det kanske jag kan använda mig av i redovisningen i morgon. Ska jag tala om innan eller efter att jag lyssnar mycket noga på henne idag? *Hihi* det får nog bli efter=)

Nu ska jag nog fläta mig och sätta in linserna för nu väntar möte med en rektor...

2 kommentarer:

  1. Det fixar du säkert bara du tror på dig själv. kram

    SvaraRadera
  2. Ska nog terra C i morgon. Undrar jag om hon avslutade korrekt. Hur gör man det föresten, så jag vet?

    SvaraRadera