onsdag 27 maj 2009

Varför är det så svårt att hitta skor?

Ovanligt lite plugg för att vara en pluggdag...men jag har målat matrummet, varit en sväng till Kumla, hälsat på mamma, provat skor ååå..nej inget plugg alltså. Nu ska jag åka och hämta krångel så får vi se om jag kanske (inte troligt) gör det jag borde senare.

Är annars himla sugen på att åka till Vingåker. Jag hittade exakt ett par sånna skor som jag vill ha i Kumla...i storlek 40 och jag har 41...de får inte hem några mer för jag frågade. De fanns inte heller på Intersport eller Stadium. Team sportia hittade jag inte ens till. Jag hittade ett par liknande på Nilssons men de kostade 200 kronor ytterligare...kanske de har några liknande i Vingåker?.. Nån som vill med?

3 kommentarer:

  1. Hej hopp i blåsvädret!
    Ja man blev lite skakis av infon faktiskt. Jag och Siri ska skriva ihop och det lutar åt specialpedagogik (ev mobbning).
    Jag längtar sååå efter somalovet!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag gillar ju vingåkers outleten och hade gärna följt med.. när det är sommarlov. Innan hinner jag inte =(

    SvaraRadera
  3. Ja, om du har tid att vänta några kilon ;)

    SvaraRadera