söndag 24 maj 2009

Veckans sista stund

Hmm...dagen blev inte som jag tänkt mig fast bra ändå på nått sätt:) Trött (jag somnade när jag la krångel igen...) kan jag summera att dagens tråkigaste stund var när jag böt med svärmor och skjussade svärfar fram å tillbaka till urskogen mellan Fjugesta och Vretstorp nån stans...hon fick en stund hemma med krångel medans jag satt där med en tjatig gubbe. Men när han åker med mig vågar han inte ens andas nåt om körstil eller liknande, han skulle bara våga...

Hann med en sväng till en vän för fika, trevligt sällskap å så var det visst Mary Kay party men det gick inge vidare för den tjejen att sälja till oss studenter. Eller ni kanske är sugna på hela kittet för bara 3900 kr? Inte det? Det var inte vi heller. Det är säkert underbara produkter men inte inför en sommar utan inkomst...

Jag hann däremot inte med mycket av mitt renoverande i dag så det får bli lite då och då under veckan som kommer. Jag har i alla fall slängt ut det stora rangliga bordet i dag=)

2 kommentarer:

  1. "böt med svärmor" hahaha,trodde bara det var här nere vi pratade så =) slöt,böt,töt hehehe !!
    Mysigt med fika,men hu vilka priser då =O

    Jag handlade skor en gång i Vretstorp(jag tror det var där i alla fall),de bästa små sandaler jag någonsin haft =)

    SvaraRadera
  2. Hahaha,ja det var längesen jag köpte de där sandalerna. Det var nog kanske 15 år sen nu =O
    Min farmor o farfar bodde i Olshammar då,inte så långt därifrån.

    SvaraRadera