onsdag 3 juni 2009

Bilåkande...

Det har varit en intensiv dag...trotts detta vet jag faktiskt inte vad jag har gjort för nytta i dag..? Jag vet en massa saker som jag inte hann i dag. När jag tänker efter har jag nog tillbringat största delen av dagen i bilen. Först till dagis och hem. Sen till Busens skola eftersom han glömt att baka kakor (jag fick äran att fixa det på mindre än en timme). Sen till Busens skola en gång till eftersom jag lovat att hjälpa till att skjussa buskillgänget till biblioteket. Mot affären och hem för att ställa in kylvarorna. In i bilen igen för att åka till dagis. Det är onsdag och onsdag betyder fotbollsträning vilket betyder mer bilåkande. När jag ändå var på fotbollen passade jag på att åka till Hardemo och hämta ljus som jag glömt...men tillsist fick jag åka hem =)

1 kommentar:

  1. Uj, vilken dag... själv har jag nog inte gjort ett dugg... skäms...

    Peter Pan!!! Å jösses där har vi´t! Han såg ju den! :D Tack :)

    SvaraRadera