torsdag 18 juni 2009

Lugn och midsommartrafik

Så har man haft en sommarlovsdag till då =) Lugn och skön med regnet smattrande utanför fönstret. I dag har jag inte gjort mycket vettigt tror jag...undrar vad jag gjort i dag??? Tagit hand om barn har jag gjort, vikt tvätt och bakat lite...det är nog allt vettigt jag gjort tror jag. Ganska skönt med en lugn dag när livet har stressats fram en längre tid och inte minst i går...

I dag ska alla människor ge sig ut på vägarna har jag hört. Vägverkets hemsida är överbelastad och går inte att komma in på. Det är köer överallt och trafikmedelanden har visst ekat ut över etern att det är mycket bilar ute så var rädda om varandra. Själv sitter jag här i soffan och njuter av att inte behöva ge mig ut på vägarna =) Det får räcka med att mannen och sonen gav sig i väg för nån timma sen. De skulle nog till Västerås och Borlänge tror jag, fast de sitter lite tryggare i lastbilen än vad man gör i min lilla Skoda.

Måste ni ut och ränna så var rädda om varandra i trafiken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar