lördag 20 juni 2009

Midsommardagen

Då var det midsommardagen då. Lugnt, tyst och fågelkvitter här ute på altanen. Så skönt med en dag utan ett enda måste:) Jag har packat lite, tvättat lite och tagit mig en liten joggingrunda i morse. Dagen tänkte jag skulle fortsätta i den stilen, att lungt och med många pauser fixa lite inför måndag.

På måndag ska vi åka på en liten familjesemester till Göteborg och Ullared =) Det känns riktigt skönt i år att komma iväg!

Är det så att någon tänkt besöka vårt hem när vi är borta för att nalla nåt så kan jag bara säga att jag varit student och mamma och springvikarie ibland i sju år. Det finns inget av värde i vårt hem utom de bärbara datorerna och kameran...dessa har vi med oss. Dessutom har vi fyra pensionärer som ser allt som grannar och en argsint gubbe (svärfar).

Vänner är däremot hjärtligt välkomna att komma över bara ni kommer efter torsdag :o)

1 kommentar: