söndag 21 juni 2009

Sol och värme, välkomna!

Undrar vad jag ska göra i dag? Solen skiner och det enda jag måste göra är att baka lite. Min nacke har plågat mig ett par dagar men i dag känns den bättre. Jag har ingen aning om vad jag gjort men man får träna på att backa enbart med hjälp av backspeglarna och det är nog bra... Med tanke på vädret så är det nog trädgården som ska få en liten ansiktslyftning i dag tror jag. Dags att plantera ut dalierna som står och trängs i växthuset (som också måste rensas...). Så mycket ogräs som jag har i rabatterna i år vet jag inte om jag haft nåt år förrut. Jag får nog rensa lite och fota lite (läs mycket) så jag kan få till ett inlägg på trädgårdsbloggen också...

Ha en skön dag i solskenet för det tänker jag ha =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar