tisdag 30 juni 2009

Upponerdag

Dagen blev inte som jag tänkt mig men toppen ändå. Mannen och Busen stack till Umeå med ett Ica-lass så jag blev gräsänka mitt i semestern. Krångel har haft en kompis här, kompisen som jag inte gillar...men i dag har det gått riktigt, riktigt bra:) Skönt! Hennes något nerviga mamma (därav den något oupfostrade dottern) kom och badade och fikade när det var dags för dem att sluta leka. På parkeringen möttes de av Lillkillen med mamma och pappa som skulle ta sig ett premiärdopp. Det var så himla mysigt och Krångel var överlycklig när hon fick hjälpa till och byta blöja och mata in gröt. Badet gick också toppen :)

Nu borde jag betala räkningarna som jag missat men jag är nog lite för trött för det...det får bli när jag vaknar. Sen bär det vidare till mamma för jag måste sy upp mina nya gardiner en så där 50-60 cm...gardinerna var 250 cm långa men jag har bara 196 i takhöjd...

Annars blir det nog bara mer bad =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar