fredag 12 juni 2009

Var är min värme?

Det är så mörkt ute så jag fick tända ljus på bordet...det blåser och regnar och ska tydligen forsätta såhär i två dagar... Det är typiskt när vi ska ha fotbollsskola i helgen:( Men å andra sidan så får vi se fram emot söndag då det tydligen skulle stabilisera sig...typ regna mindre eller nåt... I dag ska jag inte jobba utan beta av lite på min "ska göra lista" att ta bort några till stressmoment är nog bra för humöret...

Sen är det bara det STORA äventyret kvar...vi ska åka buss. Jag hatar att åka buss men vi ska åka in till stan för att hämta min bil som är på service. Ungarna är väldigt förväntansfulla =) Buss det är spännande det...

2 kommentarer:

  1. Högtrycket kommer! Det ser tydligen bättre ut redan mot början av nästa vecka... hoppas hoppas!
    Tänk om vi kunde få en solig midsommar för en gång skull!

    SvaraRadera
  2. Ja fy vilket väder. Jag tycker så synd om min dotter att hon inte fick bättre väder på skolresan =( Men hon ringde hem förrut o lät så glad, de hoppade studsmatta o det regnade inte just då i alla fall =)
    O hur gick bussresan då ??

    SvaraRadera