måndag 1 juni 2009

Varför är man inne när det är sommar?

Ute har det varit högsommarvärme i dag men jag har mestadels varit inne. Sex timmar på universitetet men nu är den så gott som klar examinationen. Det betyder inget plugg på två dagar =) Jag ska fixa poolen inför nästa värmeperiod tänkte jag. Just nu fattas det sisådär 10 kubik vatten...men i morgon hinner jag nog köra ett par kubik till tänkte jag...vi får se vad jag hinner. Eftersom jag känner mig lite trött och det finns INGET på tvn så blir det nog till att sova snart.

2 kommentarer:

  1. Vad jobbigt det är när man har en massa "innesaker" att göra när det är så fint ute. Men jag har hunnit sitta i solen en liten stund idag i alla fall,så lite ljusröda har armarna blivit i alla fall =)
    Kram o go'natt på dig !

    SvaraRadera
  2. Fixa nu till poolen så du kan ta dig ett svalkande dopp kram

    SvaraRadera