söndag 26 juli 2009

Börjar acceptera min ålder nu...

Då tillhör jag de som har nått den aktningsvärda åldern av 35...tittar en extra gång i spegeln men jag ser ut som vanligt...tur att inte åldrandet kommer direkt på årsdagarna utan liksom smyger sig på så där långsamt så att man inte hinner bli rädd;)

Jag kan också avslöja att paketen blev toppen:) Precis det jag önskade mig. Thomas Sabo halsband (jag var med och valde), en borrmaskin (min gick sönder härom dagen), en bok om att gjuta i betong (min nya hobby) samt en ljusstake till altanen och ett strandbadlakarnfiaspel. Toppen!

Dagen har annars varit den lugnaste på länge. Kalas hade vi i går kväll så i dag har det varit tyst så tyst. Jag fick chansen att hinna ikapp lite i trädgården och fyllde nästan fyra skottkärror innan jag valde att ta det lugnt igen. Men jag är inte så bra på att ta det lugnt så jag ringde och kollade om data supporten var öppen å det var den:) Jag och Krångel tog oss till data supporten och gosade lite med Lillkillen. Hem kom vi med en lapp om vilken router vi ska satsa på så vi slipper att ha den gamla (inte fullt så effektiv) stående på köksbordet. Nu ska det förhoppningsvis funka att gömma undan alla fula sladdar, modem, routrar och annat skräp=)

2 kommentarer:

  1. Grattis!
    Och vilken otroligt fin teckning du har fått.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, välkommen i gänget då ;)
    Men man är ju aldrig äldre än man känner sig !
    Kram o grattis igen =)

    SvaraRadera