fredag 24 juli 2009

Dagens outfit för omoderna eller inte?

Hade en liten tokighet för mig ibland på min förra blogg... att fota dagens outfit för omoderna;) Jag hade helt enkelt tröttnat på att titta på det sista modet på trådsmala 17 åringar (i bästa fall). Min tanke var helt enkelt att visa att vanliga människor faktiskt kan klä sig själva utan att behöva fråga sina läsare om man ska välja den blå eller rosa tröjan...att dessutom se ut som vem som helst och att det var en stund sen man var både trådsmal och 17;) Jag har inte gjort det sen jag flyttade till blogspot för några månader sen.

För att inte göra detta inlägg alldeles för långdraget så tänkte jag fråga (fast jag är vuxen och kan bestämma själv) om det är en kul grej eller bara patetiskt av mig som klädgalen budgetshoppare (och snart 35) att göra det igen?

4 kommentarer:

  1. BRING BACK DAGENS OUTFIT!!!!!!!! Det behövs en NORMAL ironisk Dagens O i denna hysteriska modebloggsvärld :)

    SvaraRadera
  2. Inte patetiskt alls !! Bara skoj =)
    Ser fram emot att se dina outfits !!

    SvaraRadera
  3. Gör´t!!! Gillade det inslaget.

    SvaraRadera