torsdag 30 juli 2009

Jag var ju så glad för att det funkade så bra...nu funkar det inte lika bra längre...HJÄLP! Jag måste ringa datasuporten i kväll. Hoppas han vill komma och fika en dag (typ söndag kanske?)
Det går att komma ut på nätet, MEN det går så sakta så mitt mobila bredband flyger förbi i hastighet...å det går inte så fort...

Men det gick bra på sjukhuset med Busen...tror jag..? Det ena örat var mycket bättre och skulle inom ett par månader bli återställt men det andra var bara pyttelite bättre och fortfarande vätska bakom trummhinnan. Sköterskan Christina var lika gullig som vanligt och den luddiga läkaren var nöjd att det ordnat sig på det ena örat och att han hörde så mycket bättre än sist så nu ska vi tillbaka om tre månader igen för att kolla om det går över på det andra örat också. Annars blir det rör i det ena örat.

Själv är jag mest rastlös. Undrar om jag ska börja med skåpet som ska kapas av, slipas och målas eller om jag bara ska vara? Eller kanske gå ut och gräva ur och gjuta en platta till i trädgården? Ständigt dessa beslut...jag ska nog ringa mamma först, vi ska ju på utflykt till Götlunda i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar