måndag 20 juli 2009

Nu har jag bara en bil igen=)

Telefonen har ringt flera gånger i dag=) Det visade sig att det fanns människor som var intresserade av en Skoda. Den trevligaste av dem ringde först och han och hans familj köpte den för en timme sen:) Jag är glad=o)

I morgon åker jag och Krångel en sväng till Lillkillen och kollar in deras nya uteplats, spännande. Tänkte jag skulle greja lite i trädgården på förmiddagen. Jag måste liksom testa lite idéer som jag fått sen jag var på öppen trädgård...vi började i dag med att gjuta färdigt gången mot vägen som varit trasig sen vi grävde om diket för flera år sen. Nu har vi en alldeles egen design på den plattan=) Det var det som bilden i förra inlägget var på...såg nu att den inte var helt självklar...

2 kommentarer:

  1. Roligt att göra om lite, jag har bara lite fantasibrist just nu så här händer inte mycket.
    Häftig platta =)

    SvaraRadera