onsdag 22 juli 2009

Tar det lugnt med frukost på altanen:) Sitter med ryggen mot den sidan av altanen som är kaos... Det är eftermiddagens projekt så jag tänker sitta här och njuta en liten stund till.

Svärmor kommer vid nio för då ska vi åka till handelsträdgården och sedan möta mamma vid guldsmedsaffären i Kumla. Jag har länge önskat mig ett halsband av Thomas Sabo men de är så rackarns dyra så jag har liksom inte unnat mig det...nu ska mamma och svärmor titta på vad det är jag önskar mig när jag fyller:) Jag gillar egentligen inte presenter (om det inte är något jag vill ha) det är ofta något som ska stoppas i de redan fulla skåpen...jag bor i ett litet, litet hus så jag vill inte ha mer prylar. Ska det vara en pryl får det gärna vara något som tar liten plats eller en blomma till trädgården. Nu brukar jag ju inte få så mycket paket längre så det är inget stort problem. Fast det är lite jobbigt att inte gilla överaskningar. Jag och mamma köpte oftast mina presenter och julklappar tillsammans när jag var yngre. Mina kompisar förstod inte att jag gillade det, de ville ha överaskningar men jag ville ha det jag ville. Sen gick jag där och såg fram emot att få exakt det jag önskade mig=o) Lite tokig är jag;)

1 kommentar:

  1. Då ska du se att dom köper det till dig. Kram och ha en riktigt bra dag

    SvaraRadera