måndag 6 juli 2009

Var är min värme?

Här sitter jag och fryser...jag gillar inte när temperaturen sjunker med 18 grader:( Men det var ett bra rivanerväggochisoleringsdag. Lagom varmt för att jobba i. Nu är skiten på tippen och att vi kom ända dit med vårt enorma tattarlass är en viss gåta. Men det är alltid skönt att lämna ett lass på tippen och känna att man har lite mindre skit hemma.

Mannen stack iväg och lämnade ett lass ved (annons på blocket om nån behöver ved;)), så vi väntar in honom för då sticker han och Busen och hämtar reservdelarna till traktorgrävaren på traktorskroten i Linköping. Jag och Krångel ska åter åka till IKEA, i dag ska vi äntligen köpa nytt bord:) Sen är det bara att vänta på förstoringarna som jag beställde i går kväll som ska sitta på väggen. Det har ju blivit lite billigare att framkalla på senare år...fyra förstoringar på 20x30 cm för 39 kr inklusive porto=o) Man blir glad! Är kvalliten okey så ska jag skicka in alla kort som ska framkallas sen förra hösten...förra gången jag framkallade blev det 450 st tror jag, undrar hur många det blir den här gången...

1 kommentar:

  1. Jag har med samlat på mig en massa bilder som måste framkallas. Ett helt år som måste tas om hand!
    Visst är det bra att det blivit blligare men mina bilder verkar bara fastna i datorn, får se till att skicka dem snart. Lite papperskopior vill man ju ha!

    SvaraRadera