torsdag 20 augusti 2009

Är det något ni saknar så åk till Rönneshytta!

Semester i dag igen:) Men jag hade en del att göra så det ordnade sig ändå... Hann en sväng till min vän och Lillkillen och fick det mobila bredbandet att fungera med hjälp av en kille jag hittade i Teliabutiken som faktiskt kunde en hel del om datorer, han var vänlig och skrev ner exakt hur jag skulle få ordning på det. Det är ju inte alltid man träffar på någon som faktiskt vet något om det han/hon säljer...

Jag har även köpt födelsedagspresenter till Krångel. Jag kollade med BR och Toysrus (hur stavar de?) men det fanns ingen sån sparkcykel som hon ville ha så jag valde ett säkert kort, Varuhuset i Rönneshytta=o) Där hittade jag en sparkcykel och ett my little ponyhus för sånna där små ponnysar som hon gillar. Man kan alltid lita varuhuset i Rönneshytta:)

1 kommentar:

  1. Toys "r" us tror jag helt ologiskt att det stavas.
    Jag har aldrig varit i Rönneshyttan, det är liite för långt för att jag spontanåker. Men en dag så..
    Du kommer nog få en mycket glad Krångel på hennes födelsdag!

    SvaraRadera