söndag 16 augusti 2009

En helt vanlig dag i mitt liv...

Då blev det kväller då... Den här dagen har gått fort. Det blev inga skylltar på den blåsiga närkeslätten, det får bli på fredag. Annars har jag mest målat, skurat lekstuga (bild kommer i morgon) och målat lite till. Å så har jag kört runt med jordfräsen brevid växthuset, nu ska det gamla igenväxta landet bli gräsmatta =) Det gick riktigt bra men det är så rackarns jobbigt så jag får fortsätta i morgon. Funderar på att åka en sväng till tippen också...om jag orkar vill säga...

Ser annars fram emot tisdag. Jag ska för första gången sen i början av juni vara helt själv i fem timmar :) Krångel ska gå på dagis, Busen går i skolan och mannen jobbar. Jag har nästan glömt bort hur det känns... Men jag räknar inte med att vara sysslolös, jag har en hel lista med ärenden att göra... Tänk att få gå och titta i lugn och ro i affärerna utan att slita åt sig det man skulle ha och sen fly ut ur affären innan man hamnar i konflikt med en eller två ungar.

2 kommentarer:

  1. Kan du maila över en sån där lapp till mig? Tror jag kanske kan hyra bord på er loppis. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag blir helt svettig när jag läser om din energi

    SvaraRadera