söndag 30 augusti 2009

förslag någon?

Om 140 dagar måste jag byta namn...då är jag liksom inte pz2 en pluggande mamma längre. 140 dagar...fast å andra sidan måste jag ju inte byta just då, det kan ju ske när som helst innan dess...

De som följt mig en längre tid vet ju att pz2 inte betyder förkortningen på nåt spel (har googlat) utan den där bitsen som funkar i de flesta lägen och till de flesta skruvarna=) Lite som jag, kan krångla lite i början men brukar funka efter en stunds klurande och filurande. Pz2 har liksom följt med i alla 1200 inlägg (jag räknar med den förra bloggen också) så det får allt hänga kvar. Men sen då? Förslag någon?

1 kommentar:

  1. Hmmm,inte lätt att hitta på nya överskrifter till bloggen !
    Jag har ju fortfarande kvar min "dubbelarbetande 3-barnsmamma" fast jag bara går halvtid nu =O (I alla fall enligt schemat)
    Kul att det gick bra på loppiset =)

    SvaraRadera