tisdag 11 augusti 2009

Heja Bert!

Vilken dag vi hade:) Toppenväder nästan hela dagen, utom en skur men då hade vi badkläder på oss så det gjorde inget. Killarna hade jättekul och jag tror de var rätt nöjda när de kom hem. Den dagen Bert kläckte idén om ett sommarland var nog en av hans bättre. Det är rätt kul där=)

Det är också rätt kul att titta på folk där. Det är inte samma kroppsfixering som vid vissa stränder och liknande. Alla finns där...stora, små, bruna, bleka, vältatuerade, fultatuerade, snygga och fula. Jag såg till å med några som var blekare än mig! Jag blev glad=)

I dag vaknade jag av att regnet vräkte ner så i dag får det nog bli städdag... Jag skulle vilja fortsätta att flytta bort sandlådan men jag inser att jag borde nog städa... Men mannen kommer att sova i några timmar till så jag får skjuta upp det lite till:)

1 kommentar:

  1. Jag gillar Skara. Det finns allt barn kan önska sig, och jag gillar det här att man slipper åkband och släpa på kontanter, du betalar när du går in och sen är det bara att köra på =)

    SvaraRadera