lördag 22 augusti 2009

I morgon fyller prinsessan Kringelikrångel fem!

I dag är det kalasdag! Jag vaknade redan halv sex av att jag låg inklämd mellan mannen och Krångel. Efter en stund gav jag upp och gick och städade badrummet. Vi har barnkalas klockan ett och vuxenkalas klockan sex och jag har inte förberett nått än... Jag behöver inte säga att jag är tidsoptimist va? Funderar på vad jag ska börja med...dammsuga eller baka bullar? Fast om jag skyndar mig så kanske jag hinner ut i trädgården som jag tycker är mycket roligare...Bäst jag börjar =)

2 kommentarer:

  1. Börja med att baka bullarna så har du det jobbigaste gjort hoppas dagen blir lyckad. kram och ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Herrejösses.. Tidsoptimist är nog bara förnamnet ;)
    Hoppas ni får en fin kalasdag!!

    SvaraRadera