torsdag 27 augusti 2009

kvällsfunderingar...

Hur kan det komma in så många flugor i vårt lilla lilla hus?

Varför sover hela familjen utom jag som är skittrött?

Varför är jag nervös att ingen kommer på lördag när det förmodligen kommer hundratals?

Borde man uppdatera en blogg oftare än varje dag?

Hur blir det med borden?

Har jag allt hemma inför brödbaket i morgon?

Varför hör jag en fluga till när jag slagit igäl säkert 20 i kväll?

Kommer jag att tappa rösten?

Kan jag gå och lägga mig nu?

5 kommentarer:

  1. Alla dessa frågor som dyker upp ibland !!
    Det kommer säkert att gå jättebra på loppisen =) O äckliga flugor invaderar nog alla hus just nu, o ovanligt äckliga o närgångna är de med, usch o fy =(
    Kram o go'natt på dig !!

    SvaraRadera
  2. Det finns både för och nackdelar med att bo på landet... vi har en flugfarm inne hos oss. Allt från putte putte blomflugor till getingar!
    Jag lääängtar till höstens kyla om nätterna så de kan dööö nån gång.
    Vi ses på måndag! Lycka till imorgon

    SvaraRadera
  3. Då bor nog dina flugors släktingar hos mig för här finns en hel släkt.

    SvaraRadera
  4. Var inte orolig Ann-Sofie vi från Laxå kommer, så då är det iallafall två personer.

    SvaraRadera
  5. Sedan kommer det två från Svartå.

    SvaraRadera