lördag 1 augusti 2009

sommarfest idag!

I dag är jag glad=) Fortfarande mätt sen i går känns det som och glad för att solen ska lysa över Närke i dag. I kväll ska vi ha fest i grannens garage och det brukar alltid vara kul. Först ska jag ner till Kumla för att handla allt som jag glömde när jag handlade i torsdags. Jag var hungrig när jag handlade så när vi kom ut till bilen hade jag ingen aning om vad vi hade handlat...inget ovanligt direkt om min hjärna inte fått mat... Sen ska vi köra möbler, grill och ljuslyktor till grannen så alla får plats. Några har tackat nej men det blir ganska många ändå.

I går var vi till Götlunda på utflykt och det var jättetrevligt. Fika, mat, fika å så mat igen...mmm=) Vi var också ner till Lungers hamn och Busen fick fiska och vi badade i vågorna. Eller mamma och Krångel badade...jag badade till naveln sen var jag nöjd...Krångel fick bada med flytväst i vågorna för säkerhetsskull. Hem fick jag också med mig en hylla som vi rollade på lite i går kväll. Nu ska jag ha lite blommor och fåglar och annat på den...Dags för att starta Projekt "få altanen mysig" tror jag. Hittils har det mest varit funktionen som varit viktig...nu ska det bli snyggt också tror jag minsann=)

1 kommentar:

  1. Även vi har fått sol idag =)
    Hoppas vädret håller i sig o att ni får en trevlig fest ikväll !!

    SvaraRadera