fredag 11 september 2009

det är dyrt att vara en virrig människa...

Förvirringen har slagit till ordentligt... Jag har ju väldans svårt att minnas var jag lägger saker...minst sagt. Just nu har jag hittat bilnyckeln och mobilen men kan inte hitta husnycklarna. Typiskt mig jag vet;) I går gjorde dock ett dyrt misstag...jag tvättade Busens telefon:( Oj då... Han hade slängt sina shorts i tvätten och jag skakade dem innan jag slängde in dem i maskinen som jag alltid gör efter som han ofta stoppar saker i fickorna. Men det var hans shorts med knappar på fickorna så det kom inte ut något. När vi letat överallt i går så gick jag och kände en gång till i fickorna när de hängde på tork...japp där var den...

Nu ska jag kolla lite priser på nätet och plugga lite...

1 kommentar:

  1. Det gäller verkligen att gå igenom alla fickor. Förra året tvättade jag mina jeans och glömde bort att jag hade 700 spänn i fickan. Snacka om att tvätta pengar. fick nya från banken. kram

    SvaraRadera