onsdag 9 september 2009

det är mycket nu

Den lilla sjuka Krångel är feberfri i dag=) Det blev liksom inte mer än feber i två dagar. Skönt=) Nu ligger hon i soffan och laddar batterierna. Själv har jag fullt upp i dag. Massor att läsa, nu till måndag istället för fredag eftersom vi fick byta grupp. Två inplanerade biblioteksbesök, Kumla och Hallsberg. Där i mellan ska jag hjälpa mannen att flytta lite ved och gå till banken. Å så förståss eftersom det är onsdag, gympa i Hardemo:)

Det är lika bra jag börjar så jag blir klar nån gång!

1 kommentar:

  1. Hej,
    Fy att behöva ha seminarium med en seminarieledare som talar engelska. Jag tror aldrig jag hade fixat det. Bra att ni fick byta!
    Man vill gärna att det ska kännas bra nu när man ska skriva c-uppsats.
    Lycka till med litteratursöket!

    SvaraRadera