lördag 19 september 2009

lite dagen efter...

Jag är lite seg i dag...lite eftertrött liksom... Men nöjd med mina inköp är jag:)
Jag och Lillkillens mamma brukar ta en sväng till Ullared varje år=) Förra hösten fick hon ju barn så då blev det inget. Men nu kom vi äntligen i väg, trotts illavarslande sjukdomar i början av veckan. I år ville min kära pluggkompanion C följa med så då blev det fullt i bilen. När man åker till Ullared blir det liksom fullt när man är tre...för då går det inte att få in mer folk i min bil i allafall... Möjligtvis om man inte åker med sånna storhandlare som mig... När två av oss hade packat in sina kassar var kofferten smockfull...så full att alla tre fick hjälpas åt att stänga koffertluckan... Resterande kassar fick åka baksätet tillsammans med passagerare tre och matsäcken.

Nu är funderingen om och när vi kan åka nästa gång? Jag kanske får ett heltidsjobb som jag inte räknat med...hur går det då med vår årliga utflykt? Vi får hålla alla tummar som finns att vi kan åka nästa år igen;)

1 kommentar:

  1. Handlar du allt där eller handlar du i andra affärer också?

    SvaraRadera