tisdag 22 september 2009

Så var min dag

Det får bli en dag i punktform...
* Jag har åkt mannens klumpedunsbil eftersom min var till verkstaden och bytte fjädrar.
* Jag har varit på seminarium på universitetet och diskuterat en bok som ingen förstod...
* Jag och kompanionen hade likadana tröjor på oss i dag...fjortisvarning;) (köpte i Ullared i fredags men ingen visste att den andre valt en likadan).
* Vi har även i våra snygga tröjor varit och träffat vår handledare till C-uppsattsen=o)
* Jag har varit och fått Busens cykel lagad för åttonde gången...Nicklas jobbade tack och lov så nu blev den lagad för 199 kr:)
* Pojkarna är på speedway så Krångel över fjärrkontrollen...
* Sist men inte minst ligger mitt tävlingsbidrag på Ullaredbloggen:) Inte för att jag vann men ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar