onsdag 2 september 2009

snart är det kväller=)

Nu är snart den här dagen till ända. Varit i farten i många timmar nu tycker jag så nu är det bara slappa i soffan kvar... Dagen har bjudit på jobb i en förskoleklass, jag skulle gärna ha det jobbet =) Jag kan börja i morgon...men det går ju inte och hon släpper inte frivillig ifrån sig sitt gäng med sexåringar tror jag... Hur som helst så var det kul att jobba så det känns segt med tre timmar föreläsning i morgon. Blä! Men det är bara att bita ihop, nu är det 137 dagar kvar;)

Jag har också provat på att vara gympafröken i Hardemo i kväll för första gången och det var kul:)

2 kommentarer:

  1. Jag har också varit gympafröken i Hardemo när Tove gick där. Men du, vänta bara tills du börjar jobba varje dag, oj vad jag längtar tillbaka till pluggandet och friheten över dagarna jag hade då. Även om visssa perioder var öken var andra bra. Njut av de 137 dagarna.

    SvaraRadera
  2. Veran hade jättekul på sin gympa med sin nya fröken! :-) Tror bara du är helt rätt med barn. Kram.

    SvaraRadera