onsdag 16 september 2009

Tack för peppning, det hjälpte:)

Mår betydligt bättre i dag=) Lite darrig och orkeslös men mycket bättre. Jag skippade föreläsningarna i dag för att kurera mig lite till. Jag hade troligtvis inte fått in någonting av vad de sa ändå... Nu blev det en dag i soffan med skönt täcke=) Men lite nytta har jag gjort eftersom jag har tvättat lite, diskat lite (laddat diskmaskinen) och pluggat lite. En liten avhandling och en artikel har jag hunnit med så listan med sånt jag måste läsa krymte lite i dag...i morgon får jag krypa ner i soffan igen och fortsätta mitt kurerande arbete och plugg. För på fredag är jag frisk som en nötkärna, det har jag bestämt!

Nu ska jag och Krångel snart på gympa. Men jag tänker inte vara någon aktiv ledare i dag utan sitta på bänken och pricka av vilka som är där typ...det får räcka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar