söndag 18 oktober 2009

det är visst inte den 11:e i dag...

Mina trötta barn somnade som små änglar i kväll och straxt ska jag gå och lägga mig i mina rena lakarn (finns det nått som kan slå rena lakarn i sängen?). Såg slutet på ensamma mammorna och bestämde mig för att se början på tv3 play. När jag sett hela programmet på datorn inser jag att det är förra veckans program som jag suttit och tittat på...det som sändes i dag ligger inte ute än... Det var nog därför jag tyckte trailern för nästa program var så bekant... Jag får gå in och titta på början i morgon;) Nu är det dags att sova, god natt alla glada där ute i cybern:)

2 kommentarer:

  1. Åh, det var så länge sedan jag läste din blogg så nu har jag läst allt jag missat! Hoppas det går bra för er med uppsatsen. Själv gillar jag inte när mitt resultat hänger på andra. Mina lärare som jag ska intervjua är inte så snabba vilket ger mig oro. Men det löser sig nog *hoppas*

    Lycka till med allt och hoppas vi ses snart igen
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag trodde det där programmet hållit på ett tag när jag såg det, men det verkade inte som det eller?
    Ska bli spännande och se vad bloggen får för namn sen då... :-)
    KRAM!

    SvaraRadera