onsdag 7 oktober 2009

herre jösses...

Dagen med total förvirring. I dag har jag inte varit strukturerad för fem öre... Jag och kompanjonen har skrivit om vårt en massa saker på vårt arbete för jag vet inte vilken gång i ordningen. Jag har också fått tillbaka kreditfakturor då jag betalat fakturor två gånger. Fortsatte med att skriva kvitton tre gånger innan jag fick allting rätt (stängde av datorn mellan varje gång förståss eftersom jag trodde jag gjort rätt...) å så försöka skicka in examinationen till rätt personer utan att vi finns med i vår grupp på blackboard... Nu har jag skickat det via mail på blackbord, mail till den som ska opponera å så på diskussionforum. Nu ska de väl få den på nått sätt... Mannen undrade om jag skulle flytta till Bataljonen efter denna dag...Bataljonen är ett boende för senila i Sannahed;)

Morgondagen hoppas jag blir lite mer ordning och reda på för sånna här dagar tar på krafterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar