fredag 2 oktober 2009

mycket nu...

Slog på internet i tio minuter innan lektionen i går morse sen hann jag inte mer... Lektion med efterföljande gruppgnäll då det är ovanligt luddigt vad vi ska göra och till när. Det är tack och lov en kanongrupp så vi beslutade tillsammans att vi studenter gör upp ett schema om när saker och ting ska vara klara för redovisning och diskussion så att det inte rinner ut i sanden och man skjuter upp saker och ting. Nu blir det nog lite ordning tror jag:)

Åkte direkt efter skolan och storhandlade med hela familjen och släppte sedan av mannen och alla matkassar hemma för att åka på party. Det var heminredningsprylar så det var helt klart något nytt:) Jag köpte röda högblanka blockljus som jag ska ställa på hyllan på öppna spisen till jul. Passade också på att sälja lite New Body grejor till Busens fotbollslag=) Är det någon som behöver sportiga underkläder så hojta till;) Strumpor, trosor, kallingar och sporttopar i massor.

Nu ska jag straxt väcka mina busungar för veckans sista skoldag. Jag ska in till universitetet och skriva i några timmar... Sen måste jag städa vårt hus som har förfallit den senaste tiden. Skjuss till disco i kväll som Busen vägrar missa trots att det är samling till fotbollscup klockan sju(!) i morgon... Han har dock gått med på att bli hämtad tio i stället för elva när det slutar;) I morgon är det alltså fotbollscup och vädergudarna är inte på vår sida...Oktoberväder hela helgen...hur kul är det på en fotbollsplan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar