torsdag 22 oktober 2009

nu blev det torsdag

Onsdagskvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig... Krångel blev hängig på gympan och valde att ligga på en madrass nästan hela gympatimmen. Inte riktigt likt henne...
I dag har hon varit en febrig pappatjej. Jag har varit på någon slags information om textanalyser...jag förstod inte mer efter än innan;)´
Annars har jag och pluggkompanjonen pluggat och gjort en pilotstudie=)
Nu sitter jag här med min febertjej som fortfarande är varm men betydligt piggare än för ett dygn sen. Det tackar vi för:)

1 kommentar:

  1. Haha det var vår handledare Matilda ni fick lyssna på idag. Ibland förstår jag ingenting av vad hon förklarar på våra seminarium men det är väl så med uni.folket! ;)
    Hoppas allt går bra för er annars, vi kämpar på med allt vad det innebär.
    kram

    SvaraRadera